M-tel изпраща предупредителни писма на своите клиенти, както ги уведомява за сайтове, които мамят, като злоупотребяват с името и логото на мобилния оператор и ги подвеждат да посещават фалшиви онлайн издания. Напоследък това стана много често явление - изпращат ти писмо в интернет пощата под предтекст, че е сменена парола, имате запитване в профила си или нещо подобно и те подканят да посетиш сайта, където всъщност никога не си създавал собствен профил.
M-tel предупреждава свои клиенти за онлайн измама
Уважаеми клиенти,
Във връзка със сигнали за получени от наши клиенти електронни писма, в които се съдържат препратки и адреси към сайтове, за чието ползване се изисква потребителско име и парола, искаме да заявим, че Мобилтел никога не изпраща подобни писма. Молим Ви да не използвате своето потребителско име и парола, с които влизате в електронната страница на Мобилтел, за влизане в други сайтове. Компанията се ангажира своевременно да Ви информира при възникване на подобни случаи.
Молим Ви да имате предвид следните информация и препоръки:
- В случай, че вече сте въвели потребителското си име и парола за www.mtel.bg в друг сайт ви съветваме да ги промените в сайта на нашата компания. Ако срещнете някакви затруднения може да се свържете с нашите оператори на *88.
- Основната комуникация на компанията с клиентите е на български език, след това с транскрипция на латиница и на трето място на чужд език. Никога комуникацията не е само на чужд език;
- Кореспонденция с клиентите НИКОГА не се извършва от името на системните администратори;
- Уеб-сайтът на компанията се разпознава по брандираното му оформление, което е уникално и го различава от останалите компании;
- Мобилтел НИКОГА няма да Ви изпрати електронно писмо, което съдържа интернет връзка /link/, водещ към страница, на която трябва да въвеждате потребителско име и парола. Ако получите такъв e-mail, то това е фишинг - представяне под чужда самоличност, за да бъдете подведени да споделите лична или друга поверителна информация, обикновено през фалшив уебсайт;
- В момента, в който заредите страница www.mtel.bg, на най-долния ред (или в полето след Интернет адреса) на браузера се появява жълт катинар. Кликвайки върху него, можете да получите информация за сертификата на сайта, който задължително трябва да е издаден на /Issued To *.mtel.bg/;
- Въвеждайте своите потребителско име и парола само на страници с Интернет адрес, започващ по следния начин: "https://", последвано от "www.", последвано от "mtel", последвано от ".bg";
- Ако считате, че дадено електронно писмо е фишинг, искате допълнителна информация или имате други въпроси, можете да изпратите съобщение на: support@mtel.bg или на *88;
Екипът на Мобилтел
0 коментара:
Публикуване на коментар
ЗА ДА ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР !!!
За да оставите коментар е необходимо да изберете опция "Анонимен" или да използвате един от социалните профили, посочени в падащото меню "Изберете потребителски профил:". Препоръчително е обаче да посочвате името си.
МОЛЯ, ПИШЕТЕ КОМЕНТАРИТЕ СИ САМО НА КИРИЛИЦА *** КОМЕНТАРИ НА ЛАТИНИЦА НЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, ОСВЕН АКО НЕ СА НАПИСАНИ НА АНГЛИЙСКИ !!!